reklama

„Attická cesta“ (Hellénika 3)

A ešte jedna spomienka na leto - na letné Athény...  (Eleonora Zuganeli - „Attikí odós“ - Attická cesta)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

https://www.youtube.com/watch?v=azpxvtAEdT8&list=RDMMazpxvtAEdT8&index=1

Vzala som auto

uprostred čiernej noci

Nepovedala som ti nič, nevzala som ti nič, ani dobrú noc.

Odišla som, len ja sama,

nikto ma nezdržiaval

V tvári kliniec (x2

slzy zadržiaval.

Kričím a šoférujem

po Attickej ceste

a pod bundou som v nočnom.

To viem – ľúbim ťa

To viem – stratila som ťa

na exite č. 7

náš koniec odlieta.

Kričím a šoférujem po Attickej ceste

a pod bundou som v nočnom.

Nech sa radšej stratím

Nech len prežijem

na exite č. 8

bežím sa zachrániť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola som tak sama

v tvojom objatí

kde, kým si spal,

urobila som rozhodnutie

a odišla som, preč od teba.

Je to to najlepšie

čo môžem urobiť

trochu dôstojnosti

trochu z toho ničoho

až po ďalšiu chybu.

Kričím a šoférujem po Attickej ceste

a pod bundou som v nočnom.

Nech sa radšej stratím

Nech len nežijem

na exite č. 9

sny – len prepad.

Kričím a šoférujem po Attickej ceste

a pod bundou som v nočnom

To viem – ľúbim ťa

To viem – stratila som ťa

na exite č. 16

na mňa si už zabudol.

Na Attickej ceste

som v nočnom.

Kiež by tak to bol len sen

a nech sa zasa nájdem.

Ivan R. V. Rumánek

Ivan R. V. Rumánek

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  144x

Τί δεῖ με χορεύειν; Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu